    From: "bogdanpk" <b...@o...eu>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Szukam dwóch książek z AT
    Date: Sat, 14 Mar 2009 01:16:22 +0100

    Użytkownik "msz" <C...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:op.uqq4okkx3ixox7@marcin-560ae85f.torun.mm.pl..
    .

    > ?

    W sumie wszystkie moje inwestycje krótkoterminowe są skazane na porażkę, bo
    tak jak pisałem uzależniłem się od hazardu.
    Obecnie głównie gram w pokera (moja strona w stopce) i mimo, że wiedzę w tej
    dziedzinie mam sporą, to z braku dyscypliny także moczę.
    Jedyny sposób dla mnie na zarobek giełdowy to wykorzystanie obecnej recesji
    na systematyczne skupowanie akcji (przez najbliższy rok) i trzymanie ich do
    znacznej poprawy sytuacji gospodarczej na świecie. Wcześniej czy później to
    nastąpi. Cały problem w tym, czy nie będę chciał w tym czasie robić
    transakcji średnioterminowych, a w tym trzeba być już dobrym inwestorem.
    Tak naprawdę jedyny bezpieczny sposób na zarobek giełdowy to inwestycje
    długoterminowe, od recesji do ekspansji.
    Uważam, że za mojego życia (mam 45 lat), nigdy już indeksy nie będą tak
    nisko i to jest teraz naprawdę wielka okazja do zarobku. Jeżeli nawet giełdy
    jeszcze spadną, to nie więcej niż 30 %, a potencjał wzrostowy to kilkaset.
    Te 15 książek giełdowych które kiedyś miałem przeczytałem (niektóre wiele
    razy), dlatego radzę młodszym kolegom z tej grupy. Nie ulegajcie panice. Nie
    patrzcie ile już straciliście trzymając spadające akcje (większość z Was
    przetrzymała je).
    Liczą się tylko i wyłącznie obecne kursy, a te są super atrakcyjne.
    --
    pozdrawiam
    bogdanpk