    From: "Tomasz Nowak" <t...@n...netventure.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: TELEPEKAO24 - stanowczo odradzam!
    Date: Fri, 21 Feb 2003 09:55:56 +0100

    Mariusz <m...@p...fm> wrote:

    > Od 1999 roku posiadam konto gospodarcze w Telepekao 24, także należę
    > go grona coraz mniej zadowolonych użytkowników. Każdego mogą irytować
    > różne rzeczy w pracy tego banku, mnie natomiast następujące:
    >
    > 1. brak karty bankomatowej dopiętej do rachunku, od początku tj. od
    > 1999 roku czytam w FAQ banku, że najbliższym czasie(!) zamierzają to
    > uczynić. Jest to niepoważne traktowanie klientów biznesowych.
    >
    > 2. brak instrumentu debetu, linii kredytowej.
    >
    > 3. mam fatalne doświadczenie z wymianą rozsynchronizowanego tokena,
    > jest to faktyczna blokada konta, u mnie trwała 6 dni, tzw "placówka
> [...]

    Ja też mam tam konto firmowe od 1999 i mam dokładnie te same uwagi
    co Ty (z największym naciskiem na 1.) + jeszcze dwie dodatkowe:

    4. jostępność. Ostatnio mają jakieś problemy z serwerem i już dwa
    razy składałem reklamację no to, że nie mogłem dostać się do konta.
    Mam wrażenie, że tamtejszych administratorów cechuje maksymalna
    indolencja, a o pojęciach typu redundancja - nigdy nie słyszeli.

    5. jakość obsługi. Te kobiety które odpowiadają na wewnętrzną
    pocztę zachowują się jak kompletne blondynki. Nie czytają pytań,
    albo czytają je bez zrozumienia, albo poprostu nie rozumieją
    tekstu pisanego. Z tego powodu, a dodatkowo ze względu na
    24-godzinną bezwładność wymiany korespondencji, czasami dojście
    do sedna sprawy wymaga tygodniowej (!) korespondencji składającej
    się z logicznego "naprowadzania" kobiety na zrozumienie pytania
    pierwotnego.

    --
    Tomek