eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiTELEPEKAO24 - stanowczo odradzam! › Re: TELEPEKAO24 - stanowczo odradzam!
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news-stoc.telia.net!news-stoa.telia.net!telia.net!newsfeed.tpinternet.pl!at
    lantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "Mariusz" <m...@p...fm>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: TELEPEKAO24 - stanowczo odradzam!
    Date: Thu, 20 Feb 2003 17:14:14 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 32
    Message-ID: <b32utd$165$1@atlantis.news.tpi.pl>
    References: <b3256r$u1h$1@zeus.man.szczecin.pl>
    NNTP-Posting-Host: pe66.slupsk.sdi.tpnet.pl
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1045757677 1221 217.96.145.66 (20 Feb 2003 16:14:37
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 20 Feb 2003 16:14:37 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1106
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1106
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:229627
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Wojciech Piotrowski" <f...@f...com.pl> napisał w wiadomości
    news:b3256r$u1h$1@zeus.man.szczecin.pl...
    > Mamy sobie w firmie rachunek w TELEPEKAO24.
    ...
    > Wszystko mi opada. Po wypłaceniu pieniędzy natychmiast likwidujemy
    > ten rachunek!
    > Czego wszystkim posiadaczom rachunków w TELEPEKAO24
    > z całego serca życzę.

    Od 1999 roku posiadam konto gospodarcze w Telepekao 24, także należę go
    grona coraz mniej zadowolonych użytkowników. Każdego mogą irytować różne
    rzeczy w pracy tego banku, mnie natomiast następujące:

    1. brak karty bankomatowej dopiętej do rachunku, od początku tj. od 1999
    roku czytam w FAQ banku, że najbliższym czasie(!) zamierzają to uczynić.
    Jest to niepoważne traktowanie klientów biznesowych.

    2. brak instrumentu debetu, linii kredytowej.

    3. mam fatalne doświadczenie z wymianą rozsynchronizowanego tokena, jest to
    faktyczna blokada konta, u mnie trwała 6 dni, tzw "placówka pośrednicząca"
    nie ma pojęcia o procedurach wymiany, miałem wrażenie, że niebardzo wiedzą
    co to jest to CBE Telepekao 24.

    Poza tym generalnie wszystko jest OK. Gdyby poszerzono trochę ofertę (jak
    wyżej), i lepiej przeszkolono personel banku jeśli ma już być tzw. placówka
    pośrednicząca, to nie miał bym zastrzeżeń. Zastanawiam się nad Inteligo.(mam
    tam zwykłe konto i jest solidnie).
    Mariusz


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1