  • Data: 2008-01-16 13:38:40
    Temat: Re: TERAZ!!!!
    Od: Marek M. <m...@w...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 16 Jan 2008 14:20:52 +0100, Anna <a...@o...pl>
    wrote:

    >A co mnie obchodzi, że oni kod hodują "na żywca" i im toto "żyje"?
    >Właściwie wykonać i wdrożyć a nie improwizować!

    Nie sądzę, aby jakikolwiek bank hodował kod "na żywca". Chodziło mi o
    ciągłe rozwijanie kodu - dostosowywanie do zmieniającego się prawa,
    nowych funkcjonalności itd.

    >Tak, wymieniają dane z wieloma urządzeniami wg. specyfikacji producentów
    >tychże urządzeń.

    I traktuję te dane ze skrajną nieufnością?
    Jeśli "urządzenie zewnetrzne" poda dane, dla przykładu, że temperatura
    pacjenta wynosi +280oC to system to oczywiście odrzuci i wyśle
    ostrzeżenie o niesprawnym urządzeniu. Ale jeśli poda +37oC, to system
    nie będzie miał podstaw, aby tym danym nie ufać. Oczywiście jest to
    bardzo prosty przykład (odpuściłem zagadnienia dublowania czujników
    itd), ale wiesz o co chodzi.

    Być może tak było w dyskutowanym wypadku - bank dostał od visy dane,
    którym z jakiegoś powodu nie miał podstaw nie ufać. Nie wiadomo jak
    było, więc ja osobiście byłbym ostrożny z wskazywaniem winnego.
    Poczekamy, może jakiś oficjalny komunikat banku czy visy nieco rozjaśni
    sprawę.

    Marek M.