  • Data: 2008-01-16 17:37:47
    Temat: Re: TERAZ!!!!
    Od: r...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    Po rozmowie z prawnikiem:

    - naleza sie odsetki w wysokosci ustawowej (lub jak za lokate
    overnight) za okres, w ktorym nie bylem w stanie dysponowac swoimi
    pieniedzmi na koncie w M&M - tak sie sklada, ze mam konta w mBanku i
    Multi...:(
    - zadoscuczynienie za szkody moralne - pocilem sie w supermarkecie
    przy kasie nie mogac zaplacic za zakupy a potem usilujac wyplacic
    pieniadze z bankomatu
    - koszt polaczen z mLinia na rozmowy zwiazane z wyjasnianiem awarii
    - odszkodowania za poniesione szkody (np. nie jestem w stanie
    terminowo uregulowac faktury za korzystanie z GSM)

    Wg pracownikow mLinii - takie roszczenia mozna wysnuc w trybie
    reklamacji

    co sadzicie?