  • Data: 2008-01-18 21:21:13
    Temat: Re: TERAZ!!!!
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 18 Jan 2008 20:58:43 +0100, Krzysztof Halasa wrote:

    > Przewijac to mozna dziecko jak zrobi kupe. Ja pytam o fakty, proste
    > fakty w tym przypadku z zakresu techniki. Nie pytam o forme prawna
    > VISA Europe ani o ich adres korespondencyjny, a o rzeczywisty system,
    > ograniczony tylko do Europy (w kazdym razie taki, w ktorym da sie
    > wyodrebnic awarie, ktora dotyczy tylko Europy).

    Ale to nie ma znaczenia czy system jest globalny czy europejski. Tutaj
    problem polega/polegał na tym, że część europejska tego systemu generowała
    błędne obciążenia.
    Dziennik napisał: "Z naszych nieoficjalnych ustaleń wynika, że za awarię
    odpowiada jeden z terminali Visy przesyłający informacje o transakcjach
    kartowych dokonywanych w bankach w Europie Środkowej i Wschodniej."

    Odnośnie systemu:

    Visa Europe is a membership association and an exclusive licensee of Visa
    Inc. trademarks and technology. Visa Europe is also a minority stockholder
    in Visa Inc.. Globally, Visa Inc. and Visa Europe use the same common
    platforms and technology so that cardholders can use their Visa cards
    anywhere throughout the world.

    http://www.corporate.visa.com/md/fs/corporate/europe
    an.jsp

    --