  • Data: 2002-06-12 19:53:11
    Temat: Re: TFI bez podatku...
    Od: "..::jazzoo::.." <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > To zależy od płynności danej transakcji arbitrażowej
    Hmmm... raczej nie wierzę, że ten arbitraż będzie czymś więcej
    niż "ładną" nazwą - na naszej wgpw raczej nie poszaleją z arbitrażem,
    więc pewnie skończy się na tym, że będzie to w miarę tradycyjny
    fundusz Obligacyjny bez podatku... z tą różnicą, że nie będę mógł
    się wycofać z dnia na dzień po z góry określonej cenie ;-(

    "
    > W przypadku braku mozliwości przeprowadzenia transakcji arbitrażowych
    > portfel będzie charakteryzował się bardzo wysoką płynnością. W wyniku
    > transakcji arbitrażowych płynność portfela moze byc niska. " Itd ... Zatem
    > to wszystko zależy od warunków arbitrażu i w jakie transakcje Cię ( nas)
    > wpakują ...
    Nawet jeśli zaangażują się po uszy w obligacjach, a trafi im się okazja
    arbitrażu,
    to jest zapis który mówi iż mogą sposiłkować się kredytem - co w przypadku
    transakci arbitrażowych nie jest żadnym ryzykiem...

    > jakieś ryzyko małej płynności na różnych papierach .... Myślę że po prostu
    > nie należy angażować w to kasy, którą możesz nagle potrzebowac - trzeba
    się
    > będzie bowiem uzbroić w cierpliwość i poczekać na spieniężenie CI ...
    No właśnie tak się zastanawiam, bo nie do końca jestem przekonany czy nie
    warto
    jednak zaryzykować! ;-))
    Teoretycznie mógłbym sam sobie kupić obligacje i próbować je sprzedać w
    XII.03
    bez podatku, ale domyślam się że cena będzie marna... a tu wiem, że całą
    emisię
    odkupi wtedy bank, więc pytanie czy w międzyczasie takie Certyfikaty będą
    atrakcyjne dla osób które chciałyby je nabyć na rynku wtórnym... tym samym
    dając mi możliwość wycofania się w trakcie na w miarę atrakcyjnych warunkach
    ...i tu jestem w kropce ;-))

    pzdr