eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiTMUB -> Alior - klopot z logowaniemRe: TMUB -> Alior - klopot z logowaniem
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
    e.net!feeder.erje.net!news2.arglkargh.de!news.mixmin.net!aioe.org!9HkABgLPD0slH
    j+FjSIvEQ.user.gioia.aioe.org.POSTED!not-for-mail
    From: Tomaszek <t...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: TMUB -> Alior - klopot z logowaniem
    Date: Wed, 9 Dec 2020 13:25:13 +0100
    Organization: Aioe.org NNTP Server
    Lines: 24
    Message-ID: <rqqfng$1un4$1@gioia.aioe.org>
    References: <5fc80ccc$0$516$65785112@news.neostrada.pl>
    <9...@g...com>
    <k...@4...com>
    NNTP-Posting-Host: 9HkABgLPD0slHj+FjSIvEQ.user.gioia.aioe.org
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Complaints-To: a...@a...org
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.3; Win64; x64; rv:78.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/78.5.0
    Content-Language: pl
    X-Notice: Filtered by postfilter v. 0.9.2
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:654360
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2020-12-04 o 21:46, WAM pisze:

    > Alior zawsze ma te problemy przy łączeniach systemów. Tak samo było z
    > BPH. I tak jak tu w wątku opisane trzeba było pójść do oddziału
    > odblokować. Więc poszedłem wtedy... wypowiedzieć umowę :)

    Pamiętam doskonale jak to było. Alior nie zawalił. Zawalili ludzie,
    którzy nie potrafili przeczytać prostej instrukcji i zapchali system. Ja
    byłem takim klientem i oczywiście poczekałem kilka dni z pierwszym
    logowaniem aż głupkom odblokują dostępy i system się odetka.
    Nie sądzę, żeby dało się przygotować jakikolwiek system na takie tabuny
    idiotów nie potrafiące przeczytać prostej instrukcji. Każdy system się
    zapcha.

    >> Dla pocieszenia: problemy z dodzwonieniem się do Aliora były "jedynie" w pierwszym
    dniu (poniedziałek).
    > Przy migracji z BPH problemy z dodzwonieniem się trwały kilka dni,
    > bank wtedy publikował nr kom. do oddziałów pod którymi oczywiście dało
    > się tylko dowiedzieć trzeba przyjść do oddziału.

    Bo się panie bierze konta internetowe za 0zł, a potem się tego
    obsługiwać nie umie:) I dzwoni się na infolinię:)

    --
    t0maszek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1