  • Data: 2009-07-10 11:52:33
    Temat: Re: TOiP Millennium
    Od: ~|_ukasz <l...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2009-07-10 13:03, Ra pisze:

    > Pytałem się, można zamieniać na zwykłe albo na techniczne - także dla
    > kredytów denominowanych w chf.
    > Kurde nie wiem co zrobić 7zeta to nie jest duża kwota tylko że bez sensu
    > wydana. Znowu na koncie technicznym trzeba wszystkiego pilnować i
    > chodzić do oddziału

    Obsługa technicznego tylko w oddziale? :( Niezły kierunek zmian :(
    Z kredytem zadziała, ale co z ubezpieczeniami?
    A jak ktoś ma jeszcze ubezpieczenie "murów" do hipotecznego?

    Co robić?
    Do końca miesiąca przelewy po 0 zł...
    To może tak dziennie po x przelewów po 1zł (1gr?) od grupowicza, w
    ramach protestu? :) (x -> ?)
    (Uprzedzając malkontentów - nie proponuję zaklikania się na śmierć,
    Zmyllenet całkiem nieźle się automatyzuje 8-)).

    A wyciąg papierowy ile będzie ważył... hohoho! :>