  • Data: 2009-07-11 13:50:05
    Temat: Re: TOiP Millennium
    Od: inny <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Rozmawiałem z trzema różnymi konsultantami na infolinii i wszyscy
    przedstawili tę samą wersję.
    Oto ona.
    Ci co mają kredyt spłącany z ROR polskiego np. Premium niewazne czy w
    CHF czy w PLN mogą bezpłatnie zamienić go na konto lokacyjne
    prowadzone bezpłatnie. Podgląd przez net będzie możliwy być może, ale
    o tym zdecyduje centrala po 1 sierpnia.
    Gorzej jak ktoś ma kredyt w CHF i spłaca go z konta walutowego w CHF.
    Tak robię ja, bo dzięki temu mogę kupować CHF kiedy chce i gdzie chce
    i omijać drakońskie spready millennium. Konsultanci twierdzą, że mogę
    zamienić na konto lokacyjne ale tylko w PLN i to za opłatą 500zł.
    Nawet bez opłaty byłoby to nieopłacalne, bo musiałbym być zależny od
    ich spreadu. Nie przewidują żadnych rachunków tech. w CHF, czyli w
    moim przypadku musze bulić 6zł za konto walutowe i jak chce mieć
    podgląd przez net to dodatkowo 7zł za zwykłe konto w PLN , z którego
    ściągają ubezpieczenia. Można zrezygnować ze zwykłego na rzecz
    lokacyjnego w PLN do ubezpieczeń, ale wtedy brak podglądu przez net i
    dalej 2CHF za walutowe.
    Czy ktoś z was spłaca też z walutowego i ma inne informacje? Bo jeżeli
    konto w PLN zamieniają na bezpłatne techniczne, to chyba tak samo
    klauzula mówi o zamianie konta w CHF na bezpłatne techniczne.
    Miałem kiedyś kredyt w CHF w PKO BP bez konta i tam było walutowe
    konto techniczne.
    W oddziale jeszcze nie byłem, ale załatwiałem tam sprawy związane z KK
    i wiem, że takiej niekompetencji jak w millennium nie ma w żadnym
    innym banku. Pracownicy nie znają podstawowych punktów regulaminu i
    swojej włąsnej oferty, jedynie ich infolinia ma sprawdzlne informacje,
    więc nie wiążę z wizytą w banku żadnych nadziei na uzyskanie
    rzetelnych informacji.