  • Data: 2009-07-12 12:17:45
    Temat: Re: TOiP Millennium
    Od: Tolek <t...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2009-07-12 09:02, Slavekk wrote:
    > Użytkownik "MarekZ" <b...@a...pl> napisał w wiadomości
    (...)

    Ja dostałem pocztą właśnie radosne wieści.
    Obecnie mam konto CHF do obsługi kredytu, a ubezpieczenia są z konta PLN
    ściągane. Czyli musiałbym pozostawić 2 rachunki techniczne, tak? (przy
    założeniu, że da się zrobić techniczny w CHF, co chwilowo jest wątpliwe).

    Czy zostawiając kartę kredytową w Mille zostanie mi ten sam login do
    millenet i będę mógł oglądać rachunki techniczne i kredyt?

    Czy ktoś już próbował negocjować z Millenium opłatę za konto (wszak
    można zagrozić likwidacją rachunku, kart kredytowych polis?

    Na chwile obecną policzyłem, że nie opłaca się trzymać 5K PLN na
    rachunku w millenium, bo 5K PLN w open finance zrobi więcej zysku niz
    3*15 PLN.

    W.