  • Data: 2009-07-12 14:03:55
    Temat: Re: TOiP Millennium
    Od: Raff <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 12 Lip, 15:41, Mithos <f...@a...pl> wrote:

    > Trochę inna sytuacja ale mi osobiście Millenet działał kilka miesięcy po
    > tym gdy zamknąłem w Millennium KK. Po prostu nie miałem tam żadnych
    > produktów ale logować się dało.

    Wczoraj poszedłem do oddziału i poprosiłem o zamknięcie konta
    osobistego i zrezygnowałem ze wznowienia KK - generalnie usługi
    Millennium nie są mi już w ogóle potrzebne :). Konsultantka w oddziale
    przyjęła zlecenie bez mrugnięcia okiem - zero pytań, żadnego
    namawiania do kontynuacji współpracy, nic. Dała mi tylko ankietę
    dodatkowo do wypełnienia z pytaniami dlaczego rezygnuję z produktów
    Millennium (ankieta była powielona w drukarni, a nie wydrukowana z
    drukarki w oddziale, co oznacza, że Millennium się przygotowało na
    masowy odpływ klientów). Jedyne co mi się nie podobało, to fakt, że
    wypowiedzenie umowy konta wynosi 30 dni, czyli skończy się dopiero w
    sierpniu (nowa TPiO) - nie mogłem zamknąć konta z 31.07. Podobno nie
    zostanie pobrana opłata za konto za sierpień.
    Czy ktoś wie którego dnia pobierana jest ta opłata (początek, środek,
    koniec miesiąca)? Nie chcę, żeby mi niedozwolony debet na 7zł psuł
    historię w BIKu, a przelewać specjalnie (na wszelki wypadek) 7 zł jako
    "darowiznę" dla Millennium też nie chcę.

    I jeszcze ciekawostka z historii mojej "wpółpracy" z Millennium. Konto
    osobiste zostało założone w momencie, gdy Millennium wydał mi kartę
    kredytową, a to dlatego, że wg ówczesnych informacji konsultantów
    tylko w taki sposób mogłem mieć podgląd online do historii transakcji
    KK. Teraz dowiedziałem się, że pomimo zamknięcia konta osobistego
    podgląd do rachunku KK będę mieć dalej.

    RAFF