  • Data: 2009-07-12 18:45:06
    Temat: Re: TOiP Millennium
    Od: Raff <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 12 Lip, 20:29, "Bolek" <a...@...q> wrote:
    > "Raff" <r...@g...com> wrote in message

    p.googlegroups.com...

    > Biorąc po uwagę zapis w regulaminie, nie mogą poberać:
    >
    > "Zmieniony Regulamin i Cennik usług wiąże Bank oraz
    > Posiadacza rachunku po 14 dniach od dnia doręczenia
    > tekstu zmian, chyba że Posiadacz rachunku w tym
    > okresie złoży pisemne wypowiedzenie umowy
    > Rachunku bankowego, zgodnie z trybem § 63"

    Jest tylko jedno "ale". Ja nigdzie nie mam na piśmie, że zamykam konto
    z powodu braku akceptacji nowego Regulaminu i Cennika. Powiedziałem
    tylko konsultantce, że z tego powodu chcę zamknąć konto - na
    potwierdzeniu pisemnym zamknięcia konta - ani słowa na ten temat (de
    facto nie ma nawet na to specjalnie tam miejsca).