  • Data: 2009-07-23 18:09:40
    Temat: Re: TOiP Millennium
    Od: maruda <r...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    Paweł pisze:

    > za bardzo im sie humor w mille wyostrzyl, ale sie przejada...

    Jak to szło, w piosence "Elity"?

    "... do dyrekcji list piszę, wściekły jak bazyliszek,
    mrucząc 'ja was tu dranie wykończę!'
    - Oj, naiwny, naiwny, naiwny,
    jak dziecko we mgle,
    jak Goliat na pchle..."

    To standard. W moich doświadczeniach rekordy w nieumiejętności czytania
    ze zrozumieniem i w odpowiadaniu nie na temat bije ING. Nigdy, dokładnie
    NIGDY nie dostałem rzeczowej odpowiedzi na pytanie zredukowane do
    "Czy...?" (możliwa odpowiedź: tak / nie)
    Za to zawsze były podziękowania za przekazane uwagi, których nie było.
    ;)

    --
    Tnx. Pzdr. Ten Maruda.