eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiTOiP MillenniumRe: TOiP Millennium
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news2.icm.edu.pl!not-for-mail
    From: Paweł <r...@1...0.0.1>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: TOiP Millennium
    Followup-To: pl.biznes.banki
    Date: Tue, 04 Aug 2009 21:00:32 +0200
    Organization: http://news.icm.edu.pl/
    Lines: 31
    Message-ID: <h5a0gp$gnb$1@achot.icm.edu.pl>
    References: <h331lr$53a$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
    NNTP-Posting-Host: chello084010031202.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
    Content-Transfer-Encoding: 8Bit
    X-Trace: achot.icm.edu.pl 1249412441 17131 84.10.31.202 (4 Aug 2009 19:00:41 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 4 Aug 2009 19:00:41 +0000 (UTC)
    User-Agent: KNode/4.3.0
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:496306
    [ ukryj nagłówki ]

    no, pisemna odpowiedzi na dwie reklamacje juz mam:

    "W odpowiedzi na reklamacje dotyczącą zmiany Cennika usług od 01.08.2009,
    uprzejmie informujemy:Potwierdzamy, że Bank, jest zobowiązany prawnie
    do oferowania bezpłatnego konta technicznego Klientom, którzy potrzebują
    narzędzia m.in. do obsługi kredytów, kart kredytowych lub produktów
    depozytowych. W związku ze zmianą Cennika usług od 01.08.2009 konwersja
    rachunku z Konta Osobistego na Konto Lokacyjne (koszt obsługi O PLN) możliwa
    jest w placówkach Banku po podpisaniu aneksu do umowy rachunku
    oszczędnościowo-rozliczeniowego od 22.07.2009.
    Zapraszamy do dowolnej placówki celem zmiany rodzaju rachunku.
    Nadmieniamy, że opłata za prowadzenie konta jest naliczana i pobierana
    z dołu, czyli za sierpień 2009 opłata zostanie pobrana z początkiem września
    2009. Oznacza to, że może Pan dokonać konwersji obecnego rachunku na Konto
    Lokacyjne do końca sierpnia 2009 bez ponoszenia opłaty za prowadzenie
    rachunku w miesiącu sierpniu.
    Jednocześnie przepraszamy za udzielenie niekompletnej informacji na Pana
    zapytanie przesłane przez millenet z dnia 22.07.2009.
    Dziękujemy za przekazane uwagi dotyczące jakości obsługi w Banku. Zapewniamy
    zarazem, że wszelkie uwagi naszych Klientów są dla nas cenne i pomagają
    Bankowi w procesie poprawy jakości świadczonych usług. Informujemy
    jednocześnie, że Pana spostrzeżenia zostaną poddane wewnętrznej weryfikacji
    w Banku. Przykro nam, jeśli obsługa za pośrednictwem systemu bankowości
    internetowej millenet nie spełniła Pana oczekiwań.
    Wyrażamy nadzieję, że powyższe informacje będą pomocne."

    konto PLN do obslugi ubezpieczen dzis skonwertowane bez szemrania,
    a jutro jeszcze zloze reklamacje do tego co mi napisali, bo wciaz
    nie wiem co bedzie z oplata za rachunek walutowy CHF.
    zgodnie z tym co napisali, to ma byc za darmo, ale opisali tylko
    sciezke dla PLN. bede probowal aneksowac CHF, albo forsowac zmiane TOiP.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1