    From: "Endriu" <n...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: TW Docent kontra głos wolnej europy....
    Date: Tue, 21 Jul 2009 13:34:46 +0200

    > W USA nie rządził TW Docent tylko szefem FED był przez wiele lat wielki
    > guru
    > świata finansów Allan Greenspan.
    > Kryzys globalnej gospodarki, z którym boryka się świat od 2007r. nie
    > spowodował przecież żaden TW Docent, prawda?

    Drogi Sławku. Tak to jest jak zamiast pracować, to ludziom zachciewa się
    wojować.
    Bush dodrukowując puste pieniądze na finansowanie wojny w Iraku, upychał je
    na rynku poprzez kredyty na domy dla tych, których na nie nie było stać.
    Gdy okazało się że ostatnie ogniwa w układance -kredytobiorcy -okazały się
    bankrutem, system padł.

    W ameryce tak samo jak i w Polce do władzy dochodzi szajka bezpieczniaków -
    znaczy się trutniów, którzy mają wstręt do uczciwej pracy.

    Takim samymi trutniami jest ekipa bezpieczniaków Busha którzy wysadzili WTC
    dla wywołania wojny w Iraku, jak i ekipa TW Docenta wraz z TW Bolkiem którzy
    to miast tworzyć w swoich krajach środowisko przyjazne rozwojowi gospodarki,
    tworzą sieć unijnej biurokracji, która przejada narodowy PKB na naszych
    oczach.

    Nie wiem jak to wszystko się zakończy, ale na moje oko sprawy nie idą w
    dobrym kierunku.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/