  • Data: 2014-10-12 18:20:08
    Temat: Re: Tablet od Paribasa - Wielki CHOOY
    Od: Waldek <m...@n...dam> szukaj wiadomości tego autora

    > Ten dowcip znam od lat w różnych wersjach -- zwykle bankier
    > przedwojenny wydaje o 100 złotych za dużo.

    Skoro twierdzisz ze znasz, to opowiem Ci inny ...

    Jakis czas temu kasjerka w Biedronie sie walneła i wydała mi za duzo o
    jakies 20 zeta
    zorientowałem sie dopiero w domu, i nie kcialo mi się juz wracać
    Poszedłem na drugi dzień, bo mi szkoda było kasjerki zeby dopłacała z
    własnej kieszeni.
    Ponieważ nie było jej na zmianie - poszedłem do kierowniczki sklepu aby
    zwrócić zapewne powstałe "manko" na kasie i dowiedziałem się .....że już
    to zaksięgowali w straty ;)

    > Po co mam okradać karmiące mnie hipermarkety?...
    > Nawet zwierzę celowo nie gryzie ręki karmiącej...

    No cóż .. pozostawiam bez komentarza ;)