  • Data: 2002-12-19 20:25:13
    Temat: Re: Tajemnica bankowa
    Od: "Konrad" <k...@p...post.pol> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    > odpowiedź brzmi nie, nawet nie może powiedzieć, że jesteś jego Klientem.
    Ja
    > miałem trochę inną sytuację... poręczyłem kredyt mojej obecnej żonie w KB
    > było ok 6 mies. przed ślubem), przyniosłem zaświadczenie o zarobkach i
    > zatrudnieniu i poprosiłem Panią w okienku, żeby nic nie było wysyłane na
    mój
    > adres (wręcz zabroniłem im tego - rodzina nie musi wiedzieć, czy ja coś
    > poręczam, etc).
    tak zupelnie na marginesie - to nie do konca mogles komukolwiek czegokolwiek
    zabronic - instytucja poreczenia ma niestety to do siebie, ze instytucja
    przyjmujaca poreczenie nie moze zostac pozbawiona mozliwosci formalnego
    (czytaj: pisemnego) kontaktu z Toba. Oczywiscie - zalozyles ze kredyt przez
    Ciebie poreczony splacany bedzie terminowo - w zwiazku z tym nie widziales
    potrzeby jakiejkolwiek korespondencji. Pomysl jednak - w jaki sposob bank
    mialby Cie wezwac do splaty, tak aby moc ew. udokumentowac brak reakcji z
    Twojej strony?

    > Niestety ta sama Panna z KB zadzwoniła do mnie do domu i "przypadkowo"
    > opowiedziała wszystko moim rodzicom (że ja poręczam taki a taki kredyt,
    takiej
    > a takiej osobie, na kwotę X...).
    a tutaj powiem krotko: nie chce mi sie wierzyc w az taka glupote pracownika
    jakiegokolwiek banku...

    pzdr
    Konrad