  • Data: 2002-02-04 16:46:35
    Temat: Re: Tak sie zastanawiam...
    Od: "Maciej \"AbrahaM\" Piotrowski" <a...@s...in.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "JOHNNY" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:3c5e80a8@news.vogel.pl...
    > No wlasnie. Od obnizenia % w mBanku, poprzez pogloski o zmianach w TOiP
    > mBanku az do JUZ WPROWADZONYCH (no od 15.02, ale juz
    > opublikowanych) zmian w Inteligo na grupie sie zrobilo baaardzo
    > "ruchliwo", glosno [ciah]

    Popieram. I takze nie rozumiem skali zamieszania na grupie.

    Przynajmniej z mojego punktu widzenia zasadniczych zmian
    nie ma... No bo co prawda musze placic za karte 0.99 zl, ale
    tez o 1 zl stanial pelen serwis SMS z ktorego korzystam, tak
    wiec dzieki tej zmianie jestem o 0.01 zl do przodu :)

    Roznica 30 groszy za prowizje przy wyplacie z bankomatu
    Euronetu mnie nie zabije, szczegolnie ze jest ona stala a nie
    zalezna od kwoty.