-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!not-for-mail
From: "witrak()" <w...@h...com>
Newsgroups: pl.biznes.banki
Subject: Re: Taki dobry bank?
Date: Thu, 10 Mar 2011 21:28:42 +0100
Organization: Academic Computer Center CYFRONET AGH
Lines: 41
Message-ID: <ilbb2u$6me$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
References: <il4v21$1u78$1@news.ett.com.ua> <il4v21$1u78$1@news.ett.com.ua>
<a...@n...onet.pl>
<j...@4...com>
<ila42u$5he$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
<l...@4...com>
NNTP-Posting-Host: dorsay.interkom.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: srv.cyf-kr.edu.pl 1299787678 6862 194.8.46.11 (10 Mar 2011 20:07:58 GMT)
X-Complaints-To: n...@c...edu.pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 10 Mar 2011 20:07:58 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; en-US; rv:1.9.2.15)
Gecko/20110303 Lightning/1.0b2 Thunderbird/3.1.9
In-Reply-To: <l...@4...com>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:548761
[ ukryj nagłówki ]Jarek Andrzejewski wrote:
> On Thu, 10 Mar 2011 10:23:06 +0100, "witrak()" <w...@h...com>
> wrote:
>
>> Jarek Andrzejewski wrote:
>>> On Tue, 08 Mar 2011 11:42:42 +0100, Shield <f...@f...com> wrote:
>>>
>>>> Też mam podobne doświadczenia z nimi - przy jakichkolwiek zmianach w
>>>> toip nagle zaczynały mi się pobierać niesłuszne opłaty, a to za
>>>> token, a to za kartę która nigdy nie była aktywowana, a to za wyciągi
>>>> które należały mi się bezpłatnie...
>>>
>>> Mnie kiedyś zdumieli próbą obciążenia za odwołanie zleceń przyszłych w
>>> placówce, gdy wypowiadałem umowę rachunku.
>>>
>>
>> Otóż jest to ich normalna praktyka (brałem to kiedyś). Sztuka
>
> na mój wyraźny sprzeciw i wyjaśnienie, że przecież mi usuwanie tych
> zleceń do niczego nie jest potrzebne znaleźli rozwiązanie: mogłem się
> zalogować do systemu on-line i samemu "wyklikać" usuwanie.
>
W moim przypadku niedysponentka zaczęła to robić sama, ale
ponieważ zorientowała się, że jak anuluje opłatę za usługę na tylu
zleceniach, to dostanie po premii, i zaproponowała dokładnie to
samo. Przy czym w moim przypadku było to już po deaktywacji
tokena, więc go musiała reaktywować, a potem ponownie deaktywować.
1,5 h nie moje.
>> odpuści i zapłaci. Rada na to jest taka - wysyła się wypowiedzenie
>> pisemne (ważne, aby wcześniej zastrzec karty, żeby nie było
>
> zgadza się. Ale stanie na poczcie zupełnie nie jest moim ulubionym
> sposobem spędzania czas, więc "siłom i godnościom osobistom"
> doprowadziłem jednak do przyjęcia wypowiedzenia (i potwierdzenia
> przyjęcia - to też ważne) bez dodatkowych kosztów.
Ja też nie lubię, ale w kontekście straty czasu - byłoby jednak
lepsze.
witrak()
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- Promocje w żubrze - i reklamacje.
- Kantor spolecznosciowy w banku
- Rozładowanie karty wirtualnej w mBanku i stan salda rachunku
- Oszustwa z Blikiem
- scam na bankomat?
- Płatności pasywną obraczką NFC
- a to mi lotto
- pokolenie Z
- złoty słaby
- Okresowa weryfikacja klienta w mBanku
- stopa depozytowa
- Masz konto w Alior Bank? Eksperci ostrzegają
- OT Chleba naszego powszedniego...
- Dają gdzieś więcej niż 3,5%?
- Ekspert Zdalnej Obsługi Klienta Zamożnego
Najnowsze wątki
- 2024-06-26 Promocje w żubrze - i reklamacje.
- 2024-06-26 Kantor spolecznosciowy w banku
- 2024-06-24 Rozładowanie karty wirtualnej w mBanku i stan salda rachunku
- 2024-06-21 Oszustwa z Blikiem
- 2024-06-20 scam na bankomat?
- 2024-06-19 Płatności pasywną obraczką NFC
- 2024-06-18 a to mi lotto
- 2024-06-17 pokolenie Z
- 2024-06-13 złoty słaby
- 2024-06-11 Okresowa weryfikacja klienta w mBanku
- 2024-06-10 stopa depozytowa
- 2024-06-06 Masz konto w Alior Bank? Eksperci ostrzegają
- 2024-06-05 OT Chleba naszego powszedniego...
- 2024-06-02 Dają gdzieś więcej niż 3,5%?
- 2024-05-27 Ekspert Zdalnej Obsługi Klienta Zamożnego