    From: "witrak()" <w...@h...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Taki dobry bank?
    Date: Thu, 10 Mar 2011 21:28:42 +0100

    Jarek Andrzejewski wrote:

    > na mój wyraźny sprzeciw i wyjaśnienie, że przecież mi usuwanie tych
    > zleceń do niczego nie jest potrzebne znaleźli rozwiązanie: mogłem się
    > zalogować do systemu on-line i samemu "wyklikać" usuwanie.

    W moim przypadku niedysponentka zaczęła to robić sama, ale
    ponieważ zorientowała się, że jak anuluje opłatę za usługę na tylu
    zleceniach, to dostanie po premii, i zaproponowała dokładnie to
    samo. Przy czym w moim przypadku było to już po deaktywacji
    tokena, więc go musiała reaktywować, a potem ponownie deaktywować.
    1,5 h nie moje.

    > zgadza się. Ale stanie na poczcie zupełnie nie jest moim ulubionym
    > sposobem spędzania czas, więc "siłom i godnościom osobistom"
    > doprowadziłem jednak do przyjęcia wypowiedzenia (i potwierdzenia
    > przyjęcia - to też ważne) bez dodatkowych kosztów.

    Ja też nie lubię, ale w kontekście straty czasu - byłoby jednak
    lepsze.

    witrak()