  • Data: 2019-07-31 12:23:34
    Temat: Re: Takie bogacze, a kredyty frankowe biorą.
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Szymon" napisał w wiadomości grup
    W dniu 2019-07-31 o 08:06, J.F. pisze:

    >Odpowiem Ci pewną anegdotką... Swego czasu operator komórkowy miał
    >taryfę VIP. Coś 300zł/mc. Tanie rozmowy, ale wysoki abonament
    >(zazwyczaj te dwie cechy były odwrotnie proporcjonalne). Zdarzyło mi
    >się poznać pewną znaną osobę... Po jakimś czasie podczas dyskusji o
    >czymś zupełnie innym wyszła kwestia telefonów. Owa znana osoba
    >traktowała komórkę jako narzędzie pracy (m.in. do kontaktu z
    >dziennikarzami, zarządzania biznesem itd.). Okazało się, że ma taryfę
    >za 20 zł. Rozmawiając czasami po kilka godzin dziennie. Wyraziłem
> [...]

    Anegdotka dobra i prawdziwa, ale w sklepach tak jeszcze nie ma, zeby
    dostarczali towar i jeszcze za to placili.
    Tzn bywa, ale musisz byc naprawde wazna osobą :-)
    A - na swiecie notuje sie odpor przed wannabe influencerami.

    A propos telefonow - kolejna zaleta KK, ale znow przebrzmiala.

    Kiedys, zeby te 20 zl placic ... no moze 40, to jakies zaswiadczenie o
    zatrudnieniu, lub z ZUS, lub ... moze pan okazac KK.

    Niestety - urwalo sie, jak chcialem zetafona kupic rodzinie.
    Kosztowalo to cos 25zl miesiecznie, ale nie - KK nam nie wystarczy, na
    abonament ciagle tak, ale tu nic pan nie placi, to nie mamy jak KK
    obciazyc :-(

    Cos dwa lata pozniej w Erze ... "a ma pan u nas telefon ? Prosze numer
    ... nazwisko sie zgadza, rachunki regularnie placone - zaufany klient,
    procedura uproszczona, prosze tylko o dowod".

    J.