  • Data: 2014-07-03 16:41:08
    Temat: Re: Tasmy prawdy
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "J.F." 53b55289$0$2224$6...@n...neostrada.pl

    > Kwota byla mala, bo podejrzewam ze US mogl nalozyc i kilka tysiecy.

    Państwo ma służyć narodowi (karmiącemu to państwo) czy
    prowadzić wojnę przeciwko swojemu narodowi? Czym takie
    państwo (karzące swych obywateli za co się tylko da) jest
    lepsze od państwa obcego/wrogiego, które dokonało zaborów?
    (carskiej Rosji czy hitlerowskich Niemiec)

    W tym celu Polacy walczyli o wolność, aby bać się swego państwa?

    Uważasz, że Chris94 naprawdę zagrażał integralności państwa?

    Ile wylewa się pomyj na JKorwinaM -- a zauważ, że wg niego
    powinnością państwa jest obrona obywateli, nie zaś dybanie
    na nich i pozbawianie obywateli ich zarobków czy ich majątku.
    Ty (jako obywatel -- a zauważ, że rządzi w RP Platforma obywatelska,
    nie Platforma Niewolnicza) chcesz bać się władzy czy chcesz, aby ta
    władza Tobie służyła? (policją broniącą Cię przed bandytami; wojskiem
    broniącym Cię przed terrorystami; sądem broniącym Cię przed nieuczciwością)

    Z jakiej racji Chris94 miał zapłacić tę karę?
    Jakoś zdestabilizował pracę urzędu? Naraził
    Skarb Państwa na straty? IMO co najwyżej US
    mógł zażądać od niego ustawowych odsetek,
    o ile te byłyby ,,pokaźne'' -- IMO przekraczające 6 plnów.

    -=-

    Zadaniem państwa nie jest odbieranie majątku obywatelom
    i przekazywanie tegoż majątku ,,panującym'', ale niemal
    dokładnie odwrotnie -- ochrona majątku obywateli przed
    zakusami cwaniaczków.

    -=-

    Ile wg Ciebie Chris94 zapłacił tego podatku?
    Więcej, niż Sikorski zapłacił za wiadomy posiłek?
    Zauważ, że Chris94 spóźnił się z zapłatą i nie
    czekając na wezwanie uiścił dług -- zaś Sikorski
    nie zamierza zapłacić.

    -=-

    Najbiedniejszy emeryt czy rencista dostanie obecnie
    podwyżkę swego uposażenia wynoszącą 17 pln -- a wg
    Ciebie 50 plnów kiedyś to mało?

    -=-

    Albo ukrócicie samowolę władców teraz, albo za
    jakiś czas będziecie mieli problem taki, jak
    dzisiaj z Kościołem -- pedofilię chociażby.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'