  • Data: 2012-03-21 17:44:13
    Temat: Re: Telefon w mBanku -- koniec ważnosci konta
    Od: neoniusz <n...@j...org> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 21.03.2012 17:22, Eneuel Leszek Ciszewski pisze:

    > Wyjaśniłem, a moje wyjaśnienie pojawiło się na grupie, zanim wysłałeś
    > (i raczej zanim napisałeś go godzina to zbyt wiele na napisanie kilku
    > Tym samym potwierdzasz, że Twoje wypowiedzi są puste.

    Czytalem, czytalem. Ale to nic nowego nie wnioslo. Ty po prostu nie
    wiesz co to PLONK. Swoja droga to ciekawe, ze postanowiles napisac
    drugiego posta po 20 minutach. Troche ci zeszlo zeby to przemyslec ;)

    I to w pierwszym piszesz, ze moze mi ktos da, a w drugim odwracasz kota
    ogonem i piszesz o zanaczaniu na czerwono...

    Ech... szkoda mojego czasu na to, baw sie dobrze.