eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiTelefon z Fortisa w sprawie kartyRe: Telefon z Fortisa w sprawie karty
  • Data: 2007-06-15 11:32:53
    Temat: Re: Telefon z Fortisa w sprawie karty
    Od: LPoD <c...@p...irc.pl.wytnij.pfff> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Algomat pisze:

    > Jesteś pewien, że ten telefon był z banku ?

    Tak, jestem pewien. Zaraz po tym telefonie zadzwoniłem
    na infolinię i rozmawiałem z tą samą panią. ;)
    Przy okazji zapytałem o szczegóły - ale pani nie potrafiła
    mi powiedzieć, o co chodzi. Ponoć to standardowa
    procedura - dostają informacje z działu monitoringu
    transakcji tylko o tym, że karta powinna zostać zastrzeżona.
    Najczęstszy powód to podobno użycie karty w punkcie, gdzie
    wykryto jakieś nadużycia.


    > Na twoim miejscu zastrzegłbym kartę. Zwłaszcza jeżeli ta pani pytała o
    > takie rzeczy jak PIN, PESEL itp.

    Nie, pytała tylko o datę urodzenia, nazwisko panieńskie matki
    i adres korespondencyjny do wysłania nowej karty (co i tak
    wzbudziło moją czujność).



    ch.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1