eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiTelefon z Fortisa w sprawie kartyRe: Telefon z Fortisa w sprawie karty
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.internetia.
    pl!newsfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: LPoD <c...@p...irc.pl.wytnij.pfff>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Telefon z Fortisa w sprawie karty
    Date: Fri, 15 Jun 2007 14:01:24 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 39
    Message-ID: <f4tuu8$hrv$1@atlantis.news.tpi.pl>
    References: <f4treb$o13$1@nemesis.news.tpi.pl> <4...@s...in.pl>
    <f4ttfv$52$1@nemesis.news.tpi.pl> <4...@s...in.pl>
    NNTP-Posting-Host: host130-78.crowley.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1181908744 18303 62.89.78.130 (15 Jun 2007 11:59:04
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 15 Jun 2007 11:59:04 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.4 (Windows/20070604)
    In-Reply-To: <4...@s...in.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:418046
    [ ukryj nagłówki ]

    Algomat pisze:

    > Czyli powinno być ok. Tylko po co te pytania o nazwisko panieńskie ?

    Nie wiem, pewnie jakaś głupawa procedura...

    > Mój bank tez monitoruje transakcje karciane i w razie wątpliwości
    > dzwoni. Jedyna pytanie jakie zadaje to: "czy wykonał Pan transakcję na
    > kwotę x zł w punkcie y".

    No tak, ale to trochę co innego. O takim czymś, co opisałeś,
    to czytałem tu na grupie wielokrotnie. Przed chwilą kolega
    opowiadał mi, że kiedyś się spotkał z czymś takim w mBanku -
    płacił w markecie budowlanym kwotę 7000 i podobno dzwonili
    do niego w trakcie transakcji - dopiero jak potwierdził,
    to transakcja na terminalu została zaakceptowana (trochę trudno
    mi w to uwierzyć, że terminal czekał na odpowiedź tak długo,
    no ale może dostał jakiś komunikat typu HOLD).

    Tutaj natomiast nie chodzi o to, że wykonano jakąś podejrzaną
    transakcję moją kartą, tylko najprawdopodobniej użyłem
    karty w jakimś punkcie, gdzie były ostatnio jakieś
    nadużycia, np. znaleziono nakładkę skanującą na bankomacie,
    albo coś w tym stylu.

    > I jeśli nie odbiorę telefonu lub zaprzeczę to
    > blokuje kartę. Blokuje a nie zastrzega.

    A jaka to różnica? Domyślam się, że blokadę można anulować,
    a zastrzeżonej karty "odstrzec" się nie da. W sumie logiczne,
    bo przecież w takim wypadku, gdy nie mogą się z Tobą skontaktować,
    sprawa może się jeszcze wyjaśnić. A w moim najwyraźniej nie mają
    pewności, czy karta została skopiowana (albo wręcz mają pewność,
    że była). Więc zastrzeżenie jest tu chyba jest jak najbardziej
    na miejscu.



    ch.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1