  • Data: 2012-03-17 20:09:50
    Temat: Re: Telefonu w mBanku ciąg dalszy...
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "neoniusz" jk2o6i$12j$...@i...gazeta.pl

    > Ze sie tak zapytam... masz sraczke?

    Nie mam. [myli mnie z kimś innym?]

    > Jeden temat o twoich 10 minutach w mbanku jeszcze ok, drugi - ok, kupiles sobie
    pierwszy telefon w zyciu,

    Zaczynałem niemal razem z Polkomtelem, neoniuszu. :)
    Zaś ten numer mam od około 5 lat -- ponad miesiąc w mBanku,
    ponad rok w Erze/TeDebile i ponad dwa lata w Polkomtelu.

    Wcześniej miałem numer w Orange -- nie pamiętam go.
    Kosztował chyba 10 złotych za rok przychodzących.
    A przed nim miałem bodajże numer spiralkowy 635935
    w Polkomtelu, przed którym miałem jeszcze jakiś...

    Obok tego mam dwa niewykorzystane startery.

    Tak wygląda sprawa od strony SIM.
    Co do reszty -- mam za sobą dwie Motorole z wyciąganymi antenkami,
    które później posłużyły za ładowarki akumulatorków AA, jeden aparat
    komuś oddałem, cztery leżą u mnie nieużywane, ale niemal ;) sprawne
    (jeden cicho mówi, w drugim blokują się klawisze, trzeci nie nadaje
    się do tokenów) i jeden mam sprawny, używany z wiadomym numerem...

    > to pisz. Ale 4 tematy o tym samym w ciagu kilku dni?

    Możesz nie czytać mnie, jeśli masz kłopoty z czytaniem. :)

    > Wez sie ogarnij.

    Już mi to mówiono. :) A gdy to słyszę/czytam, przypomina się
    mi DTusk z czasów, gdy powiedziono o nim niezaradny (bezradny
    nieporadny?) przywódca nieliczącej się partii politycznej.

    > Pieprzysz sie o 10 minut i 5 zl, a to nawet nie jest pol normalnej rozmowy.

    Dla mnie to w sumie około 80 rozmów w moim wypadku i jeszcze więcej w płaskim. :)

    > Jesli masz tak ze wszystkim w zyciu to naprawde wspolczuje ludziom, ktorzy z toba
    przebywaja (lub musza przebywac).

    Nikogo mnie zmuszam. Ciebie też nie zmusiłem ani do
    czytania, ani do odpisywania, ani do przemyśleń. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'