  • Data: 2009-08-04 13:10:58
    Temat: Re: Telefony z Mille - czy pokazuje sie numer ?
    Od: Łukasz Czerpak <l...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Artur Czeczko pisze:

    > Nie pokazuje się. Dzwoni sobie pan, przedstawia się, że jest z banku,
    > po czym prosi Cię, żebyś podał jakieś swoje dane, żeby on mógł się
    > upewnić, że Ty to Ty. A Ty musisz panu uwierzyć na słowo, że on
    > naprawdę dzwoni z banku. Nawet się zastanawiałem, czy jakiegoś pisemka
    > do banku nie napisać, ale w końcu olałem temat.

    Witam,

    Zwróciłem kiedyś uwagę miłej pani z bankolinii. Na moje zastrzeżenie z
    rozbrajającym niezrozumieniem zaproponowała zadzwonić po naszej rozmowie
    do centrum obsługi klienta i sobie potwierdzić czy "ona to ona" :P
    Ostatecznie zaproponowała ustalenie hasła, o które mogę *ja* najpierw
    poprosić konsultanta nim zacznę odpowiadać na jego pytania. Wydaje się
    to rozsądne, niemniej nadal - jak dla mnie - mało bezpieczne.

    --
    pozdrawiam,
    lukes