    From: "PiotrO" <p...@p...onet.pl.NO.SPAM>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [Telepekao24]
    Date: Thu, 3 Jun 2004 14:00:46 +0200
    Sender: t...@p...onet.pl@host-ip226-206.crowley.pl

    "Wojciech Skrzypinski" <u...@h...pl> wrote in message
    news:Xns94FD8A4A02CA0XXARGWZ@212.85.112.42...
    > A kiedy odeslales to i owo poczta wewnetrzna ?

    Poczta wewnetrzne nic nie odsylalem. Dostalem wszystko w formie papierowej i
    taki zwrot byl ode mnie wymagany (byc moze ze wzgledu na to iz jest to
    wspolne konto?).

    > Obawiam sie, ze zwykla.

    To maxymalne bydlo jest - jak mam chronic swoje dane przesylajac je zwykla
    poczta?

    > Jesli masz nazwisko tej osoby to pewnie z dobrym skutkiem (o ile ich
    > procedura przewiduje takie sytuacje). Pytanie : gdzie odsylales te papiery
    > ? Prosto do oddzialu, gdzie bedziesz mial Eurokonto Plus ?

    Przesylalem na adres widniejacy na nadruku koperty - CBE w Lodzi.

    pozdrawiam
    Piotr