  • Data: 2004-06-07 20:11:34
    Temat: Re: [Telepekao24]
    Od: damago <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > to ze jest ograniczona w stosunku to telepekao24 wiem z demo pekao24
    > mi pekao24 potrzebne jest do zlecenia 5-7 przelewow miesiecznie i
    > sprawdzenia (w miare online) aktualnego stanu konta :)

    1) wysyłając te 5-7 przelewów będziesz musiał baardzo zzipować opis
    przelewu bo jest mikroskopijne pole na treść przelewu. Jeżeli masz bardzo
    krótkie imię i nazwisko i rozumnych odbiorców przelewów to może się
    pomieścisz.

    2) musisz założyć, że nie potrzebujesz sprawdzania, czy wysłany przez
    Ciebie przelew rzeczywiście wyszedł z banku (nie da się, przelew znika po
    wysłaniu i pojawia się dopiero po kilku dniach) ani nie będziesz
    musiał sprawdzać gdzie wysłałeś przelew (nie da się, widzisz tylko kwotę i
    wiele mówiącą informację 'przelew internetowy').

    3) stan konta rzeczywiście widać. w miarę online.

    Jeżeli Ci to odpowiada to ok.