eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.wgpwTen Rostowski, to jest cham i prostak. › Re: Ten Rostowski "nie zna się" całkowicie na zwięzłym udowadnianiu niefachowości :-)
  • Data: 2009-09-07 19:33:08
    Temat: Re: Ten Rostowski "nie zna się" całkowicie na zwięzłym udowadnianiu niefachowości :-)
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@x...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Joachim <j...@o...pl> pisze:

    > Ten Rostowski, to jest cham i prostak. Taki ktoś jest ministrem
    > finansów? No sorry.
    >
    > "Minister dziękuje za rady: Lech Kaczyński się nie zna"
    > http://wiadomosci.onet.pl/2038906,11,item.html
    >

    > Ja mam na tyle kultury, że nawet koledze w pracy nigdy nie
    > powiedziałbym "Nie znasz się", bo to jest po prostu chamskie. Nigdy
    > nie powiedziałbym szefowi, że mój kolega z pracy "się nie zna". A ten
    > burak, tak sobie po prostu rzuca.
    >
    > Już kilkakrotnie słyszałem z jego ust w odniesieniu do innych osób, że
    > się nie znają. Sam tyle szacunków wzrostu gospodarczego robił, tyle
> [...]

    To że "w kryzysie" osiągnie się mniejsze dochody ze sprzedaży firma
    państwowych jest oczywiste dla każdego matołka więc *chyba* i dla
    ministra Rostowskiego też. Minister Rostowski na ni złamenego wuja
    nie uzasadnił że taka sprzedaż *teraz* się to opłaci ani nie powiedział
    wprost że jest konieczna bo finanse państwa są "pod ścianą" (to jeszcze
    bardziej załamałoby ceny sprzedaży).

    --
    Andrzej Adam Filip : Twoje pieniądze. Twoje ryzyko. Twój zysk *albo* strata.
    Łzy kobiety są jak perły, chyba dlatego, że nigdy nie wiadomo, czy