  • Data: 2004-02-04 10:15:19
    Temat: Re: Tensor, AMRA nie musi szczekać :)))
    Od: "MarekZ" <marekz@irc._wytnij_.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik wrote:

    > Bardzo dziękuje. Zauważ, że minimalna stopa została obnizona o 0,6%
    > zaś maksymalna tylko o 0,3%.
    > Tensor1

    Zauwazylem ;-) bo zarowno mnie jak i wszystkich moich znajomych
    posiadajacych WWJ dotyczy ta maksymalna stopa procentowa (DG + stan
    wolny). W przypadku WWJ, produkt broni sie mechanizmem bilansujacym,
    natomiast w przypadku klasycznego kredytu, bylaby to tragedia :)).

    Minimalna stopa to nie jest realna stopa. To z pewnoscia pojedyncza
    liczba procent wartosci wszystkich kredytow. Choc jak widac, w przypadku
    pracownikow najemnych, moze byc calkiem niezle, 6,8% + mechanizm
    bilansujacy to dobra oferta. Z tego jednak co rozmawialem w oddziale
    krakowskim, to wiekszosc WWJ-otow jest jednak w okolicach maksymalnej
    stopy, bo najczesciej wlasnie osoby z DG doceniaja zalety mechanizmu
    bilansujacego (spore, krotkoterminowe przeplywy srodkow). Choc bylo to
    dla mnie dziwne, dowiedzialem sie, ze osoby typu "na umowie o prace", na
    ogol wola klasyczny kredyt, z ustalona z gory wysokoscia "raty".

    marekz

    marekz