    From: andy_k <a...@a...org>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Test kart platniczych - wyniki.
    Date: Sat, 30 Oct 2004 15:43:57 +0200

    On Sat, 30 Oct 2004 10:21:45 +0200, "Seba_Fan" <S...@g...SKASUJ-TO.pl>
    wrote:

    >ciekawe, ciekawe, nie jest tak zle, duzych roznic nie ma no moze te 10zl za
    >wyplate w mBank ale w citi jest drogie prowadzenie rachunku no i bank jakis
    >taki dziwny (afery)

    Ja widze, ze roznice siegaly czasem 36 zl, no ale przy tak duzej kwocie to nie
    jest duza roznica, ale pomijalnie mala tez nie jest. Na plus citi mozna
    jeszcze dodac, ze mozna pobierac bez prowizji w bankomatach citi i euronetu
    oraz telefonowac do banku w Polsce bezplatnie z wielu krajow na specjalne
    numery (czy jest jakis inny bank w Polsce cos takiego oferujacy?). Na minus,
    ze jak tu na grupie raportowano, jakies dziwne ograniczenia czasem citi
    wprowadza przy zakupach zagranicznych, tak ze ludziom przestaja karty dzialac,
    albo przynajmniej zadanie kontaktu telefonicznego terminal wyrzuca (chociaz
    niektorzy moga uznac, ze to plus - bezpieczenstwo).