  • Data: 2007-05-29 08:23:01
    Temat: Re: Test przeliczników dla kart - wyniki
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net> szukaj wiadomości tego autora

    Właśnie zaglądnąłem na www i mam już rozliczenia. Tak jak pisałem,
    niestety ale popełniliśmy błąd/niedopatrzenie - czyli nie
    przypilnowaliśmy przeliczników paypal, które należało wyłączyć bo
    domyślnie są włączone i nota bene bardzo niekorzystne. Za
    niedopatrzenie, po części czuję się winny :/ ale poszło na dobry
    projekt, więc nie jest źle. Przy okazji z moich obserwacji wyszło, że w
    tym przypadku paypal przyjmuje tylko 3 wpłaty z tej samej kk jednego
    dnia. Oto wyniki:

    Przeliczenia paypal (rozliczone 25.05) dla kart Citi-BP i MC ING (tak
    powinni mieć wszyscy, którzy nie przełączyli opcji w paypal):

    1 GBP = 5,80 zł
    40 CZK = 5,55 zł

    A teraz to o co nam chodziło:

    Citi-BP/VISA | 26.05 | 1 GBP | 5,93 zł
    ING/MC | 26.05 | 1 GBP | 5,73 zł

    Podsumowując to wychodzi, że te przeliczniki paypal'a w niektórych
    skarjnych przypadkach się przydają i jeszcze zaoszczędzimy. Co do opinii
    o citi i przelicznikach - tak tą kartą można płacić tylko w PLN!

    PS Jak to się mówi "pierwsze śliwki robaczywki" dlatego, też proponuje
    za jakiś czas kolejny test kart kredytowych i przeliczników (np w
    połowie czerwca albo nawet prędzej). Waluty:
    1 USD
    1 EURO
    1 GBP lub 10 CZK