  • Data: 2007-07-05 20:35:05
    Temat: Re: Test przeliczników dla kk
    Od: "Krzysztofsf " <k...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net> napisał(a):

    > Dzwoń do banku i się wypytaj i jak coś to reklamuj i dodaj, że tryb
    > ekspresowy bo grać nie możesz ;)

    No coz - jutro bede musial - dzis usilowalem zalatwic z pracy mail, ale sie nie da.
    Jednoczesnie maja bardzo silny patriotyzm lokalny - doradcy wylacznie pod 061 -
    Zadnej normalnej infolinii. komorka mi padala, to nie moglem dzwonic, natomiast
    miedzymiastowa z pracy, z duza iloscia muzyczki przy przalaczaniach, mi sie nie
    usmiechala.

    Gra gra (chociaz szkoda stracic 2 lata budowy konta) ale ile moze trwac pobieranie
    pieniedzy za transakcje zagraniczna karta - wiecej niz tydzien?