  • Data: 2023-09-15 20:26:04
    Temat: Re: To mi dopiero Expres
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    piątek, 15 września 2023 o 18:05:58 UTC+2 Krystek napisał(a):

    > A zwrócili opłatę za ten 'ekspres', czy w opłacie za konto takie
    > przelewy są zawarte?

    Tu akurat bodajże 3 w miesiącu darmowe.

    Ale ten 2 września to sobota imieniny kota.
    Trzeba sprawdzić w rozpisce KIR w jakich dniach/godzinach citek
    realizuje expresy.
    Nie każdy bank ma to 24/7.
    Czasem też wysyłanie inaczej i odbieranie inaczej.

    No i cały w tym ambaras, żeby dwoje (banków)
    chciało na raz.
    Więc niekoniecznie wina citka.

    Tylko po co wmieszali w to "stosowaną metodykę autoryzacji zleceń",
    przypomnieli sobie o Trójcy Świętej?
    I co to właściwie znaczy?
    A chodziło tylko o lokomotywę 8462...