eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiToken GSM w Eurobanku › Re: Token GSM w Eurobanku
  • Data: 2009-03-03 12:21:30
    Temat: Re: Token GSM w Eurobanku
    Od: "k...@w...pl" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 3 Mar, 13:13, k...@g...com wrote:
    > On Mar 3, 1:02 pm, "Mariusz " <m...@W...gazeta.pl> wrote:
    >
    > > k...@g...com napisał(a):
    >
    > > > Dzi=EAki, ale tamte tematy ju=BF znam i nie rozwi=B1zuj=B1 one mojego probl=
    > > > emu.
    >
    > > a da sie to jakos odczytac z telefonu ktory pobral taka wiadomosc? Albo z jego
    > > specyfikacji, czy cos takiego? To moznaby moze jakos "odcyfrowac" z ustawien
    > > jakiegos telefonu ktory juz pobral tego tokena...
    >
    > Jeśli taki telefon ma też Windows Mobile to można by sprawdzić jakie
    > numery kanałów ma aktywne - odblokowane. W przypadku innych telefonów
    > to jest zazwyczaj akceptacja wszystkich albo wyłączenie wszystkich
    > kanałów i z tego nic dla mnie nie wynika.

    Nie rozumiem problemu - wysylka tokenu na moj tel (w oddziale, przy
    podpisywaniu umowy) trwala moze 2 minuty od chwili wejscia pracownicy
    w zwiazane z tym opcje ich systemu komputerowego, a otrzymaniem tokena
    na moj aparat.
    Nie mozesz na chwile w banku uaktywnic odbierania wszystkich
    wiadomosci sieciowych, aby po pobraniu tokenu przywrocic poprzednei
    ustawienia?

    jest to operacja jednorazowa i pozniej token z nikim i z niczym si
    enie komunikuje,

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1