  • Data: 2009-06-11 12:32:04
    Temat: Re: Totalna inwigilacja
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Grzegorz <o...@g...com> writes:

    > Drodzy Państwo! Skad oni moga mieć takie informacje? Ano jedynie z
    > wyciągow kart kredytowych i kredytów branych na zakup. np. samochodu!
    > Dlatego ja nie uzywam a i nie płacę karta debetową i nie zadłuzam sie
    > bez potrzeby. To jedyna metoda żeby namierzyli wydatki. Przeciez jak
    > placisz gotowką za bezzynę to kto o tym wie że to ty kupiłeś?

    Informacja ze ktos kupil paliwo jest przydatna psu na bude.
    Jasne jest ze ludzie, ktorzy nie chca ujawniac pewnych zakupow,
    od "zawsze" placa w takich przypadkach gotowka itd. Na pewno
    "antyterrorysci" nic na tym nie zyskaja, a banki starajace sie
    zrobic z kredytobiorcow - niewolnikow (czesto z sukcesem)... no coz.
    --
    Krzysztof Halasa