  • Data: 2009-06-14 20:31:24
    Temat: Re: Totalna inwigilacja
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Clegan <c...@g...com> writes:

    > Jeśli ktoś przykładowo zadłuża się na kartach kredytowych cały czas
    > powyżej swoich dochodów to ja nie powierzyłbym mu prowadzenia swojej
    > księgowości. Identycznie jeśli ogłosił bankructwo.

    Ksiegowosc nie ma przeciez bezposredniego zwiazku z pieniedzmi. Ksiegowy
    powinien znac sie na swojej robocie zeby podatki nie wyszly za wysokie
    i zeby US/IS/itp. sie nie mogly do niczego przyczepic. Co mnie obchodza
    jego dlugi?

    Tak jak napisalem, w druga strone - moje dlugi moga obchodzic jego, bo
    to on ryzykuje, ze bede go przez np. 3 miesiace zwodzil ze w koncu
    zaplace pensje, a pozniej powiem ze nie mam z czego. To jest
    zdecydowanie bardziej czeste zjawisko, z ktorym przynajmniej kilkoro
    moich znajomych mialo problemy, a ja sam osobiscie tez bym zapewne mial
    gdyby nie przypadek (tzn. tez miewalem takie problemy, ale w koncu
    udawalo sie pieniadze wyegzekwowac).

    Z tym ze takie informacje widzialbym raczej jako dostep do listy
    potwierdzonych przez sąd wymagalnych naleznosci i np. tytulow
    egzekucyjnych, a nie jako szczegoly z kont bankowych itp.
    --
    Krzysztof Halasa