  • Data: 2009-06-19 08:49:34
    Temat: Re: Totalna inwigilacja
    Od: "donald" <d...@k...corporation.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Chcesz powiedziec ze te moje 10 tys zl ktore mam na koncie nie przynosi
    > bankowi dochodu? Skad sie biora pieniadze na te wielce dochodowe kredyty?

    Z kreacji pieniadza. (jest to idealnie wyjasninone na stronach NBP lacznie z
    przykladowa animacja).
    twoje 10 000 slyzy do stworzenia nowych pieniedzy.
    Twoje 10 000zl juz jest kilka razy zakredytowane i tak nparawde nie ma
    zadnego pokrycia:)
    Bank dmucha pieniadze z niczego! To sa tylko zapisy na koncie.
    Natomiast ten co wezmie kredyt jest winenn bankowi! Rzoumiesz to?
    Bank na tobie jako depozytariuszu nie zarobi. Bank ma jedynie kolejna
    frakcje do rozmnozenia (banki rzmnazaja pieniadze) i tobie musi zaplacic.
    Zreszta poczytaj na stronach NBP. Bank nie daje kredytow z depozytow bo juz
    dawno by braklo pienidzy:))) (skad banki maily by tyle kasy by dac kredyty
    rzadowi?)