eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[Toyota Bank] Brak reakcji na dyspozycje zastrzezeniaRe: [Toyota Bank] Brak reakcji na dyspozycje zastrzezenia
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "MK" <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [Toyota Bank] Brak reakcji na dyspozycje zastrzezenia
    Date: Sun, 10 Feb 2008 13:33:00 +0100
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 30
    Message-ID: <fomqsc$8op$1@inews.gazeta.pl>
    References: <fo7mgm$fjg$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: apn-77-112-125-235.gprs.plus.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1202646733 8985 77.112.125.235 (10 Feb 2008 12:32:13 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 10 Feb 2008 12:32:13 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3138
    X-Priority: 3
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3138
    X-User: macka
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:437754
    [ ukryj nagłówki ]

    > Taka ciekawostka dla chciacych i korzystajacych z kart tego banku.
    >
    > 31.01.2008 09:43:33 - zlozenie dyspozycji zastrzezenia karty
    > 04.02.2008 19:40:00 - Status: aktywna (dane z systemu internetowego)
    >
    > Ciekawe jak dlugo to potrwa. Ja dyspozycje zlozylem, wiec zgodnie w ustawa
    > o elektronicznych instrumentach platniczych cala odpowiedzialnosc za jej
    > uzycie lezy na banku. Ciekawe jak bedzie w praktyce.
    >

    No, i karta zostala zastrzezona. Response time 6 dni 2 godz. 34 min.

    <cite>
    Szanowny Panie
    Uprzejmie informuję, iż Pana karta została zastrzeżona w dniu 6.12.2008 o
    godzinie 12:17. Uprzejmie informuję iż dyspozycja rezygnacji z karty powinna
    zostać wysłana do Banku pisemnie razem z Kartą i Kluczem elektronicznym.
    Jednocześnie informuję iż Pana wiadomość została przekazana do właściwej
    jednostki naszego Baknu.

    Z serdecznymi pozdrowieniami
    Toyota Bank
    </cite>

    Serdecznie pozdrawiam Toyota Bank. Z samochodu bylem bardziej zadowolony niz
    z uslug bankowych :).
    Odpowiedzi na reklamacje zlozona w przedostatnim dniu roboczym ciagle brak.

    MK

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1