  • Data: 2009-01-24 14:43:33
    Temat: Re: Toyota Bank KK - pokiełbaszona historia
    Od: "MK" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Grzexs" <grzexs@usu_n_to.gazeta.pl> wrote in message
    news:glf8qs$qj5$1@inews.gazeta.pl...
    > Witam. Wchodzę dziś na historię KK w TB, a tam mało obciążeń, za to dużo
    > uznań! Suma ogólna prawdopodobnie zgodna, ale znaki pokiełbaszone. Czy
    > ktoś też tak ma, czy tylko u mnie tak?
    >
    > A może jeszcze komuś udało się rozgryźć, za co dostaje się to 1% zwrotu?

    Zwrot za zakupy dokonane u pewnej kategorii akceptantow. Liste kategorii
    masz w zalaczniku do regulaminu. Najzabawniejsze jest to, ze nigdzie nie
    widzisz MCC. Jedynym bankiem ktory podawal taka informacje (z tych z ktorymi
    mialem stycznosc) byl LG Petro Bank, wiec szansa na weryfikacje niewielka...

    MK