  • Data: 2009-01-24 15:27:02
    Temat: Re: Toyota Bank KK - pokiełbaszona historia
    Od: Krzysztof Drewicz <h...@w...gdzies.tam> szukaj wiadomości tego autora

    On 2009-01-24, MK <m...@i...pl> wrote:

    > Zwrot za zakupy dokonane u pewnej kategorii akceptantow. Liste kategorii
    > masz w zalaczniku do regulaminu. Najzabawniejsze jest to, ze nigdzie nie
    > widzisz MCC.

    Zabawy z historią TB mam co dzień sporo, ostatnio: pobrali 3x 4,5 zł za
    bankomat, a potem oddali. Saldo się niby zgadza, tylko zarówno pobierali
    jak i oddawali ze znakiem "-" wygląda to zabawnie.
    I co 2-3 miesiące potrafi trafić do mnie '5 zł' nie wiem za co, na
    infolinii też tak dokładnie nie wiedzą, opis 'Prezent od TB'.
    Może za pisanie o nich na p.b.b :p ?

    kd,

    --
    Krzysztof Drewicz
    Podsłuchane na pogrzebie: "Wiem, że to niezręcznie pytać o takie rzeczy w tej