-
Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.wp.pl!not-for-mail
From: "MK" <m...@i...pl>
Newsgroups: pl.biznes.banki
Subject: Re: [Toyota Bank] - dziwny marketing
Date: Fri, 2 Jan 2009 14:10:48 +0100
Organization: Wirtualna Polska S.A. http://www.wp.pl
Lines: 40
Sender: a...@9...254.128.103
Message-ID: <gjl3op$i07$1@news.wp.pl>
References: <gjkriv$cta$1@news.wp.pl> <gjl3cp$14k$1@nemesis.news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: 94.254.128.103
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.wp.pl 1230901851 18439 94.254.128.103 (2 Jan 2009 13:10:51 GMT)
X-Complaints-To: a...@w...pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 2 Jan 2009 13:10:51 +0000 (UTC)
X-Organization-Notice: Organization line has been filtered
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3138
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3138
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Original-Organization: Wirtualna Polska S.A. http://www.wp.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:468146
[ ukryj nagłówki ]"Piotr C." <k...@...m.a.i.l.c.om> wrote in message
news:gjl3cp$14k$1@nemesis.news.neostrada.pl...
>
> Promocja przedłużyła się do końca 2009, wysłali mi SMS-a o tym, nie wiem
> jak z aktualnością regulaminów.
Co oznacza, ze racjonalnie nie potepuja, bo wysylaja sms tylko do swoich
klientow, a banery trafiaja do potencjalnych i tam jest podany koniec
promocji 31.12.2008.
> Co do reklamacji - składałem jedynie zapytania różnego rodzaju (o blokady,
> o naliczenia opłat gdy przekroczyłem limit wypłat z ATM, itd itd) - zawsze
> w ciągu 24h miałem odpowiedź...
>
No na pytanie odpowiadali, a jak zlozylem reklamacje 30 grudnia 2007 to do 2
stycznia 2009 nie uporali sie z nia. Pewnie zapatrzyli sie na sposob obslugi
klienta z "Co mi zrobisz jak mnie zlapiesz"
-Proszę pana, ja już miesiąc czekam na samochód, a ten pan dostał go po
ośmiu godzinach!!!
-Proszę usiąść. (wyciąga kalendarz)
-O, i już mija się pan z prawdą. Czeka pan 38 dni, a nie, jak pan powiedział
miesiąc.
-To już ponad miesiąc!
-No! Skoro czeka pan już tyle czasu to może pan poczekać jeszcze jeden
dzień.
-Ja mam czekać jeszcze jeden dzień?! Niech ten pan zaczeka!
-Gdyby ten pan czekał jeden dzień to mielibyśmy 300% straty produkcyjnej, a
jeśli pan zaczeka to... (wyciąga kalkulator) To jakby nie liczyć, to jest
2,702% straty.
-Na stratę 2,702% możemy sobie pozwolić, ale na 300%!
> Rozczarowali mnie tylko tym, że w tym roku nie przysłali prezentów ;)
>
Brakuje ci katalogu rzeczy jakie moglbys sobie kupic? ;).
MK
Następne wpisy z tego wątku
- 03.01.09 10:09 sumi
- 04.01.09 08:25 Kotlet mielony
- 04.01.09 08:40 BK
Najnowsze wątki z tej grupy
- Velo częściowo ugiął się...
- że co?
- I po co było się tak ZAPIERAĆ? Mówiłem żeby proponować wcześniej UGODY FRANKOWE?
- Jak to kupić?
- Re: Obronią nas doskonale czołgi...
- Re: Obronią nas doskonale czołgi...
- Zabawny epizod z Santander Consumerem
- Zapamiętana karta w aplikacji
- Velo -- zgłoszenie incydentu
- Velo -- kradzież czy bałagan?...
- Velo bank nie odpuszcza?...
- Velo jak zwykle bredzi...
- Od setki do setki...
- Velo ostrzega przed sobą?
- Nest -- polecenie
Najnowsze wątki
- 2024-09-23 Velo częściowo ugiął się...
- 2024-09-22 że co?
- 2024-09-22 I po co było się tak ZAPIERAĆ? Mówiłem żeby proponować wcześniej UGODY FRANKOWE?
- 2024-09-20 Jak to kupić?
- 2024-09-17 Re: Obronią nas doskonale czołgi...
- 2024-09-17 Re: Obronią nas doskonale czołgi...
- 2024-09-12 Zabawny epizod z Santander Consumerem
- 2024-09-12 Zapamiętana karta w aplikacji
- 2024-09-11 Velo -- zgłoszenie incydentu
- 2024-09-10 Velo -- kradzież czy bałagan?...
- 2024-09-10 Velo bank nie odpuszcza?...
- 2024-09-05 Velo jak zwykle bredzi...
- 2024-09-01 Od setki do setki...
- 2024-08-30 Velo ostrzega przed sobą?
- 2024-08-29 Nest -- polecenie