eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[Toyota Bank] - dziwny marketingRe: [Toyota Bank] - dziwny marketing
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.wp.pl!not-for-mail
    From: "MK" <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [Toyota Bank] - dziwny marketing
    Date: Fri, 2 Jan 2009 14:10:48 +0100
    Organization: Wirtualna Polska S.A. http://www.wp.pl
    Lines: 40
    Sender: a...@9...254.128.103
    Message-ID: <gjl3op$i07$1@news.wp.pl>
    References: <gjkriv$cta$1@news.wp.pl> <gjl3cp$14k$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: 94.254.128.103
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.wp.pl 1230901851 18439 94.254.128.103 (2 Jan 2009 13:10:51 GMT)
    X-Complaints-To: a...@w...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 2 Jan 2009 13:10:51 +0000 (UTC)
    X-Organization-Notice: Organization line has been filtered
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3138
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3138
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Original-Organization: Wirtualna Polska S.A. http://www.wp.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:468146
    [ ukryj nagłówki ]

    "Piotr C." <k...@...m.a.i.l.c.om> wrote in message
    news:gjl3cp$14k$1@nemesis.news.neostrada.pl...
    >
    > Promocja przedłużyła się do końca 2009, wysłali mi SMS-a o tym, nie wiem
    > jak z aktualnością regulaminów.

    Co oznacza, ze racjonalnie nie potepuja, bo wysylaja sms tylko do swoich
    klientow, a banery trafiaja do potencjalnych i tam jest podany koniec
    promocji 31.12.2008.

    > Co do reklamacji - składałem jedynie zapytania różnego rodzaju (o blokady,
    > o naliczenia opłat gdy przekroczyłem limit wypłat z ATM, itd itd) - zawsze
    > w ciągu 24h miałem odpowiedź...
    >

    No na pytanie odpowiadali, a jak zlozylem reklamacje 30 grudnia 2007 to do 2
    stycznia 2009 nie uporali sie z nia. Pewnie zapatrzyli sie na sposob obslugi
    klienta z "Co mi zrobisz jak mnie zlapiesz"

    -Proszę pana, ja już miesiąc czekam na samochód, a ten pan dostał go po
    ośmiu godzinach!!!
    -Proszę usiąść. (wyciąga kalendarz)
    -O, i już mija się pan z prawdą. Czeka pan 38 dni, a nie, jak pan powiedział
    miesiąc.
    -To już ponad miesiąc!
    -No! Skoro czeka pan już tyle czasu to może pan poczekać jeszcze jeden
    dzień.
    -Ja mam czekać jeszcze jeden dzień?! Niech ten pan zaczeka!
    -Gdyby ten pan czekał jeden dzień to mielibyśmy 300% straty produkcyjnej, a
    jeśli pan zaczeka to... (wyciąga kalkulator) To jakby nie liczyć, to jest
    2,702% straty.
    -Na stratę 2,702% możemy sobie pozwolić, ale na 300%!

    > Rozczarowali mnie tylko tym, że w tym roku nie przysłali prezentów ;)
    >

    Brakuje ci katalogu rzeczy jakie moglbys sobie kupic? ;).

    MK

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1