  • Data: 2007-04-05 11:14:51
    Temat: Re: Toyota Bank i bankomaty
    Od: "RobertS" <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No właśnie wszystko zależy od konkretnego przypadku ale myślę, że tutaj
    > i tak mbank wygrywa bo bzwbk/euronet jest zawsze tam gdzie jest pko bp.
    > Jeżeli to mała miejscowość to nawet jak jest na drugim końcu to i tak
    > nie trzeba pewnie daleko chodzić ;)

    na wschodzie bankomatow bzwbk raczej niewiele jest, nie wiem jak z
    euronetem,
    a jakikolwiek bankomat zwykle w miasteczkach mozna spotkac

    > W porównaniu do mbanku zdecydowanie tak. Jeżeli ktoś nie wykonuje dużo
    > przelewów to karta za 30 zł w TB = 60 przelewów w mbank czyli 5
    > przelewów na miesiąc. Tak jak zawsze trzeba się po prostu określić i na
    > kartce rozpisać co się nam bardziej opłaca.

    a jezeli ktos lubi wyplacac w obcych bankomatach to dostaje 15zl (3
    wyplaty) gratis miesiecznie...
    tyle bowiem kosztuje (5zl) wyplata delfinkiem z obcego bankomatu

    > TB vs mbank = konto w TB jest dla użytkowników aut marki toyota
    > względnie dla tych, którzy mają konto w mbanku i wykonują dużą ilość
    > przelewów poza mbank.
    mam Toyote i juz za to dostalem o 0,1% wyzsze oprocentowanie lokat i 0,25%
    nizsze oprocentowanie kredytu

    > Natomiast jeżeli TB miałoby nam zastąpić jakieś inne konto (np powiedzmy
    >
    > multi, bph, ing, db) to za 30zł na rok otrzymujemy bardzo ciekawą ofertę.

    glowne konto mam w Multi, ale to 9zl miesiecznie, jak sie przekonam do TBP
    to byc moze zmienie rachunek (FI trafia do SFI mBanku, teraz szkoda mi
    umarzac, bo musialbym zaplacic kosmiczne podatki),
    na razie musze sie pobawic tym kontem

    pozdr.
    RobertS