  • Data: 2007-03-31 17:20:26
    Temat: Re: Toyota Bank powoli startuje
    Od: RobertS <r...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Hmm, a kiedy one do Was doszły?
    do mnie dotarl wczoraj

    > Miałem to samo, pomiędzy czwartkiem a sobotą w godzinach 12-20...
    no wlasnie, rozstrzal dni i godzin ogromny

    > ale Masterlink poinformował, że oni jeżdżą do 16 i nic im nie wiadomo,
    > że Toyota informuje o godzinach późniejszych. Nic też nie słyszeli, że
    > mają dzwonić i się umawiać. Po prostu wysyłają SMSa o treści "przesyłka
    > w drodze".
    widocznie bank sie z kurierem nie dogadal

    > U mnie podali. Na szczęście Masterlink nie jest tak niereformowalny jak
    > UPS i poprosiłem o dostawę do pracy.
    u mnie to ostatecznosc, na razie kolo ma przyjechac ok. 19-20, poza tym
    ma zadzwonic jezeli bedzie problem

    > Hmm, jesteś pewien, że jeżdżą do 20? We Wrocławiu stwierdzili, że
    > pracują do 16...
    umowili sie jak wyzej, do 16.00 nie jestem w stanie dojechac do domu, a
    przeciez urlopu nie wezme, nie bede sie przeciez do kuriera dostosowywal

    --

    pozdr.
    RobertS