  • Data: 2007-03-31 18:30:41
    Temat: Re: Toyota Bank powoli startuje
    Od: Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2007-03-31 19:20, RobertS stwierdził, że:
    > do mnie dotarl wczoraj

    Ja dostałem we wtorek. Albo więc zmienili zasady, albo mnie się coś
    pokwaczyło w głowie.

    > no wlasnie, rozstrzal dni i godzin ogromny

    Tak, ale nie przeszkadzało mi to, ponieważ dostałem info, że kurier się
    ze mną umówi na dzień i godzinę...

    > umowili sie jak wyzej, do 16.00 nie jestem w stanie dojechac do domu, a
    > przeciez urlopu nie wezme, nie bede sie przeciez do kuriera dostosowywal

    Mnie od razu zaproponowano, że podrzucą przesyłkę na inny adres. UPS do
    tego potrzebuje faksu od nadawcy ze zmianą danych i trwa to u nich 2
    dni. Daj znać, czy byli o tej 20. Jeśli tak, to by oznaczało, że
    wrocławski Masterlink ma skrócone godziny pracy.

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl