eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiTraktowanie potencjalnego klienta przez mBank - ku przestrodze!Re: Traktowanie potencjalnego klienta przez mBank - ku przestrodze!
  • Data: 2009-06-23 17:40:51
    Temat: Re: Traktowanie potencjalnego klienta przez mBank - ku przestrodze!
    Od: Mithos <f...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    george pisze:
    > no na pewno nic nie można nić zrobic jak sie tego nie ma, bo to oznaczać
    > może ze dla banku nigdy srpawy nie było. Jakby doszło do roszczeń wobec
    > klienta za świadczenie usługi po upływie terminu wypowiedzenia umowy ( data
    > wpłynięcia pisma + okres wypowiedzenia) można bedzie udowodnić że są one
    > bezpodstawne ( pewnie sądownie ) i dochodzić zadośćuczynienia szkodom
    > moralnym np...
    > niestety jestem tylko teoretykiem / optymistą :).

    Szkody moralne to tylko w USA :) Nic nie można zrobić.


    --
    Mithos

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1