eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiTraktowanie potencjalnego klienta przez mBank - ku przestrodze!Re: Traktowanie potencjalnego klienta przez mBank - ku przestrodze!
  • Data: 2009-06-23 17:46:23
    Temat: Re: Traktowanie potencjalnego klienta przez mBank - ku przestrodze!
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On Jun 23, 6:34 pm, "george" <g...@v...pl> wrote:
    > "Jarek Andrzejewski" <p...@g...com> wrote in message

    >> I zonk: nie mają mojego wypowiedzenia, a skontaktować się z punktem,
    <ciach>
    >> Zadzwoniłem tam, miłe panie też nie wiedzą, gdzie mój papierek wsiąkł,
    >> ale wyjaśnią i oddzwonią. Zobaczymy, nie omieszkam zrelacjonować
    >> postępów...
    >
    > a masz ksero z pieczątką wpłynięcia ?

    a pewnie, że mam. Łatwo nie było, ale mam :-)

    Miła pani z punktu oddzwoniła i oznajmiła, że 26 maja (22 maja
    złożyłem w placówce) wysłała do centrali i ma na to kwit. Na moją
    sugestię, że w takim razie powinna skontaktować się z centralą i
    wyjaśnić to sobie jak pracownik z pracownikiem odpowiedziała, że mogę:
    a) złożyć reklamację na mLinii
    b) złożyć wypowiedzenie ponownie

    Na a) odpowiedziałem, że ja mogę co najwyżej pozew złożyć i oczekuję,
    że - skoro moja rozmówczyni, pracownica BRE nie kwestionuje faktu
    wypowiedzenia - niech sobie to sami wyjaśnią i po prostu wypełnią moją
    wolę.
    Na b) odpowiedziałem pytaniem czy kpi sobie ze mnie. Nie kpiła.
    Stanęło na tym, że jednak się skontaktuje z centralą.

    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1