  • Data: 2010-04-23 10:42:53
    Temat: Re: Trochę nie na temat...
    Od: "Druch" <e...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    "DJ (Dominik)" <d...@a...pl> wrote in message
    news:hqp5t2$n3s$1@news.onet.pl...
    > Paliwem hossy są pieniądze i apetyty na zyski, a tego jest na rynku dosyć
    > dużo.
    > Ostatnie sesje to rynek w lekkiej korekcie, ale gdyby kapitał był
    > strachliwy, to nurkowanie byłoby znacznie głębsze, a przez ostatni rok
    > głębszych korekt nie było widać.
    > W mojej ocenie rynek po tej korekcie zrobi nowe szczyty, a w terminie roku
    > i więcej zobaczymy nowe historyczne maksima na głównych rynkach świata, w
    > PL pewnie też.

    Tez mi sie tak zdaje. Duzo pieniadza i chec zysko.
    Albo inaczej - dlaczego gracze mieliby sie teraz pozbywac akcji?
    Nie widze takiej przeslanki.
    Gora i nowe szczyty, gdzies tak za rok.

    Byly juz w ostatnich tygodniach proby korekty i nic - stal sie okazja do
    zakupow.

    Problemem moga byc jedynie losowe wydazenia jak jakis zamach typu WTC,
    atak na Iran itp.

    Druch