  • Data: 2010-05-23 09:39:11
    Temat: Re: Troska Lukasa o mnie
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 22 Maj, 21:01, "MarekZ" <b...@a...w.pl> wrote:
    > Użytkownik <k...@g...pl> napisał w wiadomości grup
    3g2000vbm.googlegroups.com...

    > Żadna z moich dwóch kart Lukasa nie kończy się w tym roku, więc to chyba
    > niezależna akcja związana z euforią lub zaskoczeniem po rozpoczęciu przez
    > ten bank wymiany danych z BIK.

    Całkiem możliwe. 30 kwietnia zamówiłem sobie raport z BIK i zobaczyłem
    w nim kilka rejestrów otwartych, które powinny być zamknięte jeszcze
    na jesieni ubiegłego roku. Np. DB wogóle mi nie zamknął karty, Multi
    nie przekazał danych do BIKu żeby zamknąć kartę i tak dalej. Mam
    nadzieję, że zdążą się te dane zaktualizować, zanim Lukasek sprawdzi
    dane, bo rzeczywiście, ta karta z DB mi trochę fałszowała obraz.